پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 492086
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
قرآن

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از برپایی شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به مدت هفت روز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیاری برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت صورت گرفته است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی ماه‌های گذشته، این نمایشگاه از 28 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و به مدت هفت روز در محل برپایی نمایشگاه‌های استان واقع در پل شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال رویکردهای ویژه‌ای را در حوزه قرآنی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است، افزود: 187 غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت امسال اصفهان حضور دارند و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مرتبط با قرآن و عترت به نمایش می‌گذارند؛ از جمله مهمترین فعالان این عرصه می‌توان به نهادها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و تشکل‌های مرتبط با قرآن و عترت، خیریه‌ها و مراکز عام‌المنفعه نام برد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مهم نمایشگاه قرآن و عترت امسال نسبت به دوره‌های گذشته جدا شدن بخش‌های تجاری از بخش‌های فرهنگی و مذهبی است، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن و عترت امسال نسبت به دوره‌های قبل بسیار تخصصی‌تر و باکیفیت‌تر شده که نتیجه آن را در استقبال مردم طی روزهای برگزاری شاهد خواهیم بود.

وی به ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در اصفهان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جامعه القرآن الکریم، مهد قرآن و مرکز رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان از مهمترین شرکت‌کنندگان حاضر در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به شمار می‌روند.

یارمحمدیان همچنین با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، همایش‌ها و برنامه‌های جانبی بسیاری پیش‌بینی شده است، گفت: برنامه‌هایی نظیر برگزاری نشست‌های تخصصی قرآنی و فرهنگی با موضوعات مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی با موضوع خانواده و تعلیم و تربیت فرزندان و جُنگ‌های شاد کودکانه در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود تا بازدیدکنندگان استفاده مطلوب‌تری از نمایشگاه و برنامه‌های جانبی آن داشته باشند.

بر اساس این گزارش، علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 17 تا 23 روزهای 28 اردیبهشت‌ تا سوم خردادماه 98 به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha