جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 492122
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
 جامعه المصطفی العالمیه

حوزه/ آزمون تافل جامعة‌المصطفی، در مؤسسه زبان و فرهنگ‌شناسی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» «حجت‌الاسلام سیدهدایت رضوی،با اشاره به برگزاری این آزمون اظهار داشت: دوره آزمون بین‌المللی TOEFLبا نظارت «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ دکتر قنبری»، معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعه‌المصطفی، در مؤسسه زبان و فرهنگ‌شناسی برگزار شد.

دبیر آموزشی گروه علمی-تربیتی زبان انگلیسی مؤسسه زبان و فرهنگ‌شناسی، درمورد برگزاری آزمون تافل زبان انگلیسی جامعه‌المصطفی‌العالمیه گفت: در این آزمون ، 22 نفر از مدارس مراکز علمی جامعه‌المصطفی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: مؤسسه زبان و فرهنگ‌شناسی همیشه میزبان طلاب عزیز جامعه، به ویژه طلاب دوره دکتری، در این آزمون بین‌المللی TOEFLاز مراکز مختلف جامعه‌المصطفی بوده است.

حجت‌الاسلام رضوی افزود: آزمون‌های تافل برگزارشده در گروه علمی- تربیتی زبان انگلیسی مؤسسه زبان و فرهنگ‌شناسی، کیفیت بالا و لازم دارد و صحت آن را مراکز علمی و تخصصی تأیید کرده‌اند.

آزمون بین‌المللی تافل Test of English as a Foreign Language) TOEFL) میزان توانایی افراد را در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح مراکز علمی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون در بیش از نُه‌هزار دانشگاه و مؤسسه در بیش از  130 کشور جهان برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha