پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عکس آرشیوی/ فعالیت های طلاب و روحانیون خراسان شمالی برای کودکان و نوجوانان سیل زده

حوزه / اعضای گروه تبلیغی منتظران مصلح ارومیه با هزینه‌های شخصی خود جوایزی اعم از تابلوهای تمثال مبارک مقام معظم رهبری، دفترهای منقش به تصویر شهدا و علماء، لوازم حجاب و... را برای کودکان و نوجوان تهیه کرده‌اند که به آنها اهدا می‌شود.

حجت الاسلام حسن محمدی در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: با توجه به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دوره‌های مختلفی قبل از ماه رمضان برای طلاب گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح برگزار شد و  روز های آینده هم با حضور حجت الاسلام امامی جلسه تبیین گام دوم برای اعضای این گروه تبلیغی برگزار خواهد شد و محتواهای تبلیغی در این باره به مبلغین ارائه شده تا در منابر، بیانیه را تشریح کنند.

وی ادامه داد: ۱۰ نفر مبّلغه و ۶۰ نفر مُبلّغ و مجموعا ۷۰ مبلغ خواهر و بردار امسال با گروه تبلیغی منتظران مصلح همکاری داشته و به مساجد شهر ارومیه  و روستاهای اطراف جهت تبلیغ اعزام شده‌اند.

مدیر گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح ادامه داد: اقامه نماز جماعت در دو وقت ظهر و مغرب، تبلیغ در مدارس، برپایی ایستگاه پرسش و پاسخ در سطح شهر، حضور در بقاع متبرکه، برگزاری کلاس‌های کانون ویژه نوجوانان خواهر و برادر و برگزاری جلسات پاسخ به شبهات از جمله برنامه‌هایی است که در ماه رمضان توسط گروهی تبلیغی منتظران مصلح اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت ارتباط با نوجوانان و کودکان برای تربیت دینی آن‌ها، گفت: اعضای گروه تبلیغی منتظران مصلح با هزینه‌های شخصی خود جوایز اعم از تابلوهای تمثال مبارک مقام معظم رهبری، دفترهای منقش به تصویر شهدا و علماء، لوازم حجاب و... را برای کودکان و نوجوان تهیه کرده‌اند که به آنها اهدا می‌شود.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: اعضای گروه تبلیغی منتظران مصلح در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه و ... ضمن ارائه گزارش عملکرد گروه، از نظرات آن‌ها بهره مند شدند.

وی در پایان افزود: با توجه به نیاز شدید مبلّغ در مساجد شهر، با هماهنگی مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه، طلاب پایه چهار، در امر برگزاری برنامه های فرهنگی و بیان احکام شرعی گروه منتظران مصلح را یاری می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha