پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت السالام پناهیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، در همایش شهدای مدافع حرم قزوین گفت: این مردم و شهدا با جان خود که مهمترین داشته هر انسانی است، دِین خود را به اسلام، انقلاب و ایران ادا کردند و اینک مسئولین باید قدر این فداکاری و از جان گذشتگی را بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، شب گذشته در همایش شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید محمد رضایی که در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، گفت: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که مردم هنوز به شهدای خود بیش از پیش افتخار می کنند و برای تشییع و گرامیداشت آنها  از جان مایه می گذارند؛ این حضور کم نظیر مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار قزوین نشان دهنده قدرشناسی از این عزیزان است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: خانواده های معظم شهدا ولی نعمتان ما هستند و همه در قبال این عزیزان که از جان مایه گذاشته اند تا مملکت ما امروز با اقتدار در مقابل زورگویان و مستکبرین بایستد و سرخم نکند، مسئول هستیم.

وی عنوان کرد: در دوران جنگ تحمیلی همین جوانان و فرزندان عزیز کشور بودند که اجازه دست درازی به هیچ متجاوزی را ندادند و امروز هم با وجود این که چند دهه از پایان جنگ می گذرد مشاهده می کنیم که مدافعان حرم راه همان شهدا را ادامه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: این مردم و شهدا با جان خود که مهمترین داشته هر انسانی است، دِین خود را به اسلام، انقلاب و ایران ادا کردند و اینک مسئولین باید قدر این فداکاری و از جان گذشتگی را بدانند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهدا زنده کننده سلسله راه هدایت هستند و می توانند به خوبی در این مسیر که همیشه با توطئه ها و فتنه ها روبرو بوده، چراغ راه به تنها ما، بلکه کل بشریت باشند.

وی در ادامه افزود: باید به خانواده شهید رضایی و دیگر خانواده شهدای مدافع حرم تبریک بگوییم، چرا که وجود این خانواده ها نشان دهنده آن است که دشمنان اهل بیت(ع) بدانند فرزندانی نظیر مدافعین حرم همچنان ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و تا آخرین قطره خون از حریم اهل بیت(ع) و این خاک مقدس دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین پناهیان ادامه داد: شهدای مدافع حرم نه تنها در برابر تروریست های داعش مقاومت می کردند، بلکه در برابر برخی عوامل مزدور در داخل کشور که زخم زبان و کنایه می زدند هم به خوبی ایستادگی کردند.

وی در پایان اظهار کرد: به برکت خون شهدا و رهبری مقتدر، حکیم، شجاع و فرزانه، حالا ما هستیم و این میدان عمل و جهاد با دشمن، لذا باید بیش از پیش هوشیار و مراقب توطئه های دشمنان و استکبار جهانی باشیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha