پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی از روز شنبه ۲۸ اردیبهشت تا شنبه ۴ خردادماه در قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حمید نوروزنژاد با بیان اینکه رمضان، ماهی است که در آن قرآن نازل شده است تصریح کرد: رابطه ویژه‌ای میان قرآن و ماه رمضان وجود دارد، یعنی همان گونه که در فصل بهار، عالم طبیعت و انسان، شادابی خاص و حیاتی دوباره پیدا می‌کند، رمضان نیز بهار قرآن است.

وی افزود: به منظور استفاده از این ماه و بهره مندی از معجزه بزرگ الهی، دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به برپایی نمایشگاه قرآن و معرفی دستاوردهای قرآنی کرده است.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: برگزاری نشست‌های قرآنی، نمایش اسناد قرآنی و پرسمان‌های قرآنی و همچنین برنامه‌های متنوع هنری و نمایشی به همراه اجرای مسابقات قرآنی شاد و جذاب توسط مربیان برای کودکان و نوجوانان و فروش آثار قرآنی با تخفیف ۵۰ درصدی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از روز شنبه ۲۸ اردیبهشت تا شنبه ۴ خردادماه ۹۸ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۲۱:۳۰ تا ۱ بامداد در مرکز همایش‌های غدیر واقع در خیابان معلم پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha