شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 492158
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
حجت الاسلام اروجی

حوزه/ حجت الاسلام اروجی گفت: امسال در ماه رمضان بیش از سه هزار و ۵۰ مبلّغ مقیم و غیرمقیم به مناطق شهری و روستایی استان و حتی برخی استان های مجاور اعزام شدند که از این تعداد ۲هزار و ۲۹۰ نفر آقا و ۷۶۰ نفر مبلّغه خواهر هستند.

حجت الاسلام رحمت الله  اروجی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: ماه رمضان بهار قرآن و ماه رحمت و مغفرت است و روحانیون و مبلغین و آحاد جامعه مومن انقلابی، رسالتی سنگین در تعظیم و تعلیم و تبیین شعائر دینی و انتقال معارف ناب الهی به نسل‌های آینده دارند.

وی با بیان اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موضوع مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مبلغین در ماه مبارک رمضان است، به سه محور مورد تاکید مقام معظم رهبری در این بیانیه اشاره کرد و گفت: معنویت و اخلاق، سبک زندگی و توجه به نیروهای مستعد جوان و انقلابی از محورهای مهم این بیانیه می‌باشد که در عملیات تبلیغی ماه رمضان توجه ویژه به این محورها شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان یکی از مهمترین برنامه ها در ماه رمضان را اعزام مبلّغ به مساجد و مراکز مذهبی بیان کرد و گفت: امسال در ماه رمضان بیش از سه هزار و 50 مبلّغ مقیم و غیرمقیم به مناطق شهری و روستایی استان و حتی برخی استانهای مجاور اعزام شدند که از این تعداد 2هزار و 290 نفر آقا و 760 نفر مبلّغه خواهر هستند.

وی افزود: این مبلّغین تا پایان ماه مبارک در این مناطق حضور دارند و برنامه های فرهنگی و مذهبی را با محوریت تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در مساجد و سایر اماکن مذهبی اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام اروجی اضافه کرد: تکریم مبلّغان نمونه ماه رمضان نیز یکی از طرح‌هایی است که به صورت مشترک با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در شهرستانهای منتخب استان اجرا خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha