جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه در راستای اجرای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه اسلامی،خصوصا در حوزه های علمیه، گفت: دفاع مقدس الگویی عملی برای حرکت در مسیرگام دوم انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در کرمانشاه،گفت: ماه مبارک رمضان از طرفی بهترین فرصت برای اجرای عملی بیانیه گام دوم انقلاب توسط اساتید معظم در حوزه های علمیه است.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به رشادت و روحیه معنوی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و بهره بردن  لازم از آن در مسیر عملی بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: تحمیل جنگ 8 ساله بر انقلابی نو پا در عین حالی که سخت و گران جلوه می نمود، اما آن را بیمه و خودکفایی و اتکا به نیروی خودی را به ارمغان آورد.

وی اظهار کرد: گام هایی که در زمان دفاع مقدس برداشته شد و می توان آن را با گام دوم انقلاب منطبق کرد و از آن الگو گرفت

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس دکترین حضرت امام(ره) که فرماندهان آن زمان به آن پی برده و معتقد بودند تبدیل محدودیت به فرصت و شکوفایی بود، گفت: آنها به خوبی به این باور رسیده بودند که تهدیدها نه تنها نمی توانند ملت و حکومت را به زانو در بیاورد، بلکه فرصت و سکوی پیشرفت به جلو را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: در شرایط جنگی و تحریمی که به مراتب سخت تر از هر زمان بود جوانان و فرماندهان جنگ دست از تلاش و کوشش باز نداشته و در عرصه های علمی و تحقیقاتی نوآوری شگرفی انجام دادند.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه در راستای اجرای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه اسلامی، خصوصا در حوزه های علمیه، ابراز داشت: دفاع مقدس الگویی عملی برای حرکت در مسیرگام دوم انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است. 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه از جمله فناوری ساخت موشک و علم هسته ای، ساخت سلاح های جنگی، سازه های بزرگ و پل های عظیم، از برکات تحریم ها بود، گفت: دوران دفاع مقدس بهترین محک برای اعتماد به جوانان بود و در گام دوم نیز باید از جوانان غافل نشد و از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha