پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آموزش و پرورش

حوزه/ امام جمعه گراش با بیان اینکه اجرای یک آهنگ ضدارزشی در چند مدرسه برنامه ریزی شده بود، گفت: عده ای با برنامه ریزی در صدد از بین بردن شعارهای ارزشی و انقلابی نظام مقدس اسلامی هستند.

حجت الاسلام بخشایش پور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به پخش کلیپ های ضدارزشی در برخی مدارس آموزش و پروش اظهار داشت: مقام معظم رهبری تعبیری راجع به موفقیت های آموزش و پرورش در هفته معلم داشتند بدین صورت که اگر سیر هجمه دشمنان را علیه نهادهایی که در تربیت نیروی انسانی ارزشی هستند خنثی کنیم، قطعا در تربیت آنان نقش موثری خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در صدد ضربه زدن به نهاید های ارزشی در تربیت نیروی انسانی هستند، افزود: دشمنان خروجی تربیت نیروی انسانی نظام مقدس اسلامی را دیده است از این رو با استفاده از هر روشی در صدد خارج کردن آنان از تفکرات انقلابی است.

امام جمعه شهرستان گراش به اجرای سند 2030 اشاره و تصریح کرد: اکنون سند 2030 به صورت چراغ خاموش اجرا می شود؛ آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند باید پیرامون سند2030 روشنگری شود، همچنین روحیه مطالبه گری باید افزایش یابد و در مردم زنده شود، البته معلمین انقلابی نیز نباید تسلیم شوند.

حجت الاسلام بخشایش پور بیان داشت: مطالبی که امروز در فضای مجازی پیرامون دختر و پسر و نگاهدارای حیوانات مطرح می شود نوعی تفکرات غربی بوده که دشمنان می خواهند آن را پیاده کنند؛ اگر بخواهیم جامعه ما انقلابی باشد باید با انجام فعالیت های فرهنگی در مقابل دشمنان باستیم.

وی با بیان اینکه اجرای یک آهنگ ضدارزشی در چند مدرسه برنامه ریزی شده بود، بیان داشت: عده ای با برنامه ریزی در صدد از بین بردن شعارهای ارزشی و انقلابی نظام مقدس اسلامی هستند؛ از رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان خواسته ایم تا از اجرای این گونه برنامه ها جلوگیری شود.

امام جمعه شهرستان گراش ادامه داد: باید نخبه های علمی در عرصه شعر، در برابر این گونه برنامه ها با اشعار انقلابی تبیین شده بایستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha