جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کاملی فر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه امروز ما بیش از هر زمان دیگری به روحیه خودباوری نیازمندیم، گفت: مدیران عرصه‌های اقتصادی باید با روحیه انقلابی و کار جهادی یک قدرت باز دارنده درون‌زایی اقتصادی را در مقابل هجمه‌های دشمنان ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در گردهمایی حلقات صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا انسان نسبت به انجام اعمال عبادی و ابراز بندگی در مقابل خداوند متعال بپردازد.

وی افزود: دوری از گناه و محارم الهی و اخلاص در عمل از الزامات بهره‌مندی از فرصت‌ها و فضائل ماه مبارک رمضان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: گناه کردن موجب می‌شود نورانیتی که در وجود انسان وجود دارد و با آن صراط مستقیم را تشخیص می‌دهد و قدرتی را که انسان در مقابل سختی‌ها و دشواری‌ها برای مقابله با آن‌ها از خود نشان می‌دهد از بین برود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود توجه به مسائل معنوی را یکی از سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی توجه و تاکید به مسائل دینی و معنوی و اخلاقی است که سبب موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی شده است.

کاملی‌فر توجه و تاکید بر خودباوری و اعتماد به نفس و امید به آینده را یکی دیگر از سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان و توضیح داد: ما می‌توانیم با یک فرمول خطاناپذیری که بنیانگذار انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده در همه عرصه‌ها پیروز شویم و آن فرمول خودباوری و ما می‌توانیم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه امروز ما بیش از هر زمان دیگری به روحیه خودباوری نیازمندیم، متذکر شد: در حال حاضر که دشمنان انقلاب اسلامی با ترفند تحریم اقتصادی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، همه مسئولان و مدیران عرصه‌های اقتصادی باید با روحیه انقلابی و اعتماد به نفس بیشتر و کار جهادی یک قدرت بازدارنده درون‌زایی اقتصادی را در مقابل هجمه‌های دشمنان ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha