جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اصفهانی

عضو خبرگان رهبری، در مراسم بزرگداشت شهید طلبه همدانی، در قزوین گفت: حضور باشکوه آحاد جامعه در تشییع شهید حجت الاسلام قاسمی نشان دهنده آن است که مردم ایران اسلامی به رغم همه توطئه ها و شبهه افکنی ها علیه انقلاب و روحانیت، باز هم در صحنه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، امروز در مراسم بزرگداشت شهید طلبه همدانی حجت الاسلام قاسمی که  از سوی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و مدیریت حوزه علمیه استان، در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، گفت: سراسر زندگی این طلبه شهید ساده زیستی و ارتباط صمیمانه با مردم و جوانان بود و در مراسم تشییع ایشان، اقشار مختلف مردم شرکت گسترده ای داشتند که حتی مورد تحسین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار گرفت.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع شهید حجت الاسلام قاسمی نشان دهنده آن است که مردم ایران اسلامی به رغم همه توطئه ها و شبهه افکنی ها علیه انقلاب و روحانیت، باز هم در صحنه هستند.

آیت الله اصفهانی بیان کرد: ایجاد اختلاف میان آحاد مردم و روحانیت، خواب شومی است که دشمنان برای کشور ما دیده اند، اما به لطف خداوند و بصیرت مثال زدنی ملت ایران، هیچ گاه تعبیر نشده و نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هر چقدر مساجد و حوزه های علمیه فعال تر باشند، دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیشتر به خشم می آیند و نظام جمهوری اسلامی در مسیر موفقیت و اعتلای معنوی جامعه موفق تر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان، در ادامه به تبیین رسالت اصلی طلاب در حوزه های علمیه پرداخت و بیان کرد:  علما و شخصیت های طراز اول مملکت در حوزه های علمیه تربیت شده اند که نمونه آن حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، لذا طلاب باید ادامه دهند راه بزرگان باشند.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی عالمانه به شبهات در فضای مجازی، اظهار کرد: طلاب بی حال و بهانه جو برای مکتب امام زمان (عج) فایده ای نداشته و خسارت به بار خواهند آورد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha