شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که تجمع اخیر دانشگاه تهران با برنامه‌ریزی قبلی اجرا شد، گفت: وزیر علوم با خاطیان و عوامل این تجمع برخورد جدی و قاطعی داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن محکوم کردن تجمع اخیر در دانشگاه تهران که علیه حجاب برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه ضعف مدیریتی در دانشگاه‌های کشور موج می‌زند و هرجایی که نگاه می‌کنید این ضعف به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: برنامه‌ای اخیری که در دانشگاه تهران صورت گرفت، قطعاً با برنامه‌ریزی قبلی بوده است یک فراخوانی صورت گرفته و حتی شعارهایی که در این مراسم سر داده‌شده با برنامه قبلی و ساختارشکنانه بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل ابراز داشت: مدیران و مسئولان دانشگاه به نظر می‌آید از این فراخوان‌ها خبر ندارند که در این صورت باید گفت این مدیر دیگر جایش در دانشگاه نیست و باید مدیران کاردان جای این‌گونه مدیران را بگیرند.

وی افزود: برای مقابله با این‌گونه برنامه‌ها همه مسئولان به‌خصوص وزیر علوم وظیفه‌ای سنگینی دارد به‌ طوری‌که نباید اجازه دهند چنین تجمعاتی آن‌هم علیه حجاب در جمهوری اسلامی ایران شکل بگیرد.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: درواقع عده‌ای با هدایت دشمنان نظام می‌خواهند فضای دانشگاه‌ها را ملتهب کنند و اگر در همان ابتدا برخورد قاطعی صورت نگیرد مشخص نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: در تجمع اخیر چند نفر به‌عنوان نفوذی وارد شدند و مدیریت صحنه را به عهده گرفته‌اند باید با این‌گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha