شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه بابلسر

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم نامشروع و جعلی است که از سوی استعمار و استکبار پایه گذاری شده است، گفت: امروز وحدت و هبستگی امت اسلامی در سراسر جهان راه نابودی این رژیم جعلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، عصر روز گذشته در نشست هماهنگی روز جهانی قدس به پیام تاریخی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس فرصتی برای وحدت و همبستگی امت اسلامی به منظور محو کامل رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان این که امام راحل با نامگذاری روز قدس آرمان خود و انقلاب را نسبت به همه مظلومان عالم به خصوص مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند، افزود: بر همه مسلمانان جهان فرض است که این روز با عظمت را گرامی بدارند و بر ضرورت همبستگی کامل به منظور نابودی کامل صهیونیست ها تأکید کنند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم نامشروع و جعلی است که از سوی استعمار و استکبار پایه گذاری شده است، گفت: امروز وحدت و همبستگی امت اسلامی در سراسر جهان راه نابودی این رژیم جعلی است.

وی با بیان این که صهیونیست ها ده ها سال است که به جنایت و کشتار مردم مظلوم فلسطین مشغول هستند، افزود: این جنایت های آشکار با حمایت های نظام سلطه در حال انجام است.

امام جمعه بابلسر، روز جهانی قدس را روز همدردی و همبستگی امت اسلام با مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و گفت: باید به دلیل شرایط حاکم بر جهان، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باید با شور و گستردگی خاصی برگزار شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که روز جهانی قدس روز اعلام انزجار از ظلم ظالمان است، تصریح کرد: در این روز مهم پایه های کاخ پوشالی نظام های سلطه گر جهان به لرزه خواهد آمد.

وی با اشاره به این که امروز رژیم صیهونیستی روزهای پایانی عمر نکبت بار خود را می گذراند، خاطرنشان کرد: هر روز که می گذرد این رژیم کودک کش و جنایت کار بیشتر در مسیر نابودی و محو کامل پیش می ود.

وی با بیان این که فلسفه روز قدس، اتحاد، همدلی و همبستگی امت اسلامی برای حمایت از آرمان فلسطین است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز امسال با تبعیت از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری پرشور تر از هر زمان دیگری در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که روز قدس یک روز مهم و سرنوشت ساز برای جهان اسلام و بشریت ست، بیان داشت: کشورهای اسلامی به جای دنباله روی از نظام های سلطه گر، در جهت نابودی رژیم غاصب صهیونیستی با هم متحد شوند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha