پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله شیراز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله(عج) شیراز انتخاب مسیر الهی و پیروی از حق را جزو ویژگی های حضرت خدیجه(س) برشمرد و گفت: یکی از الگوهایی که زنان می توانند از حضرت خدیجه(س) بگیرند عفت و پاکدامنی است.

حجت الاسلام حسین علیزاده در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به آیه 24 سوره انفال اظهار داشت: حضرت خدیجه(س) الگویی برای تمام بانوان امروز جامعه است، چراکه در آن برهه از زمان که خفقان بود تمام دار و ندار خود را برای یاری حق در اختیار پیامبر(س) گذاشت.

وی افزود: علی رغم اینکه دشمنان در صدد ایجاد مانعی برای ازدواج حضرت خدیجه(س) با پیامبر گرامی اسلام(ص) بودند، اما حضرت خدیجه(س) مسیر الهی را در پیش گرفت و پیامبر(ص) را به عنوان همسر خود انتخاب کرد که در آن زمان که هجمه های بسیاری علیه دین و پیامبر(ص) بود، حضرت خدیجه(س) توانست به پیامبر کمک کند و خدماتی برای اسلام انجام دهد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله(عج) شیراز انتخاب مسیر الهی و پیروی از حق را جزو ویژگی های حضرت خدیجه(س) برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از الگوهایی که زنان می توانند از حضرت خدیجه(س) بگیرند عفت و پاکدامنی است، همچنین حضرت خدیجه(س) نیز یاوری راستین برای همسر خود بود، هرگاه رسول خدا از آزار و اذیت مشرکان اندوهگین می شد حضرت(س) نیز ایشان را آرامش می بخشید.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز با تمام توان هجمه وارد می کنند، تصریح کرد: عده ای نیز با همراهی دشمنان، در داخل آنان را حمایت می کنند و می خواهند فرهنگ غرب را راه بیندازند و ارزش های اسلام را رها کنند در صورتی که دین اسلام بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام علیزاده به موضوغ هنجار شکنی پیرامون بدحجابی اشاره کرد و بیان داشت: برخی به دنبال بی بند وباری هستند اگر کسی می خواهد در جامعه اسلامی با تقوا و اخلاص عمل کند موفق خواهد شد اما لذت های دنیوی بی ارزش هستند به همین دلیل برخی به مسائل معنوی پایبند نیستند، اگر فرهنگ اهل بیت(ع) را به دنبال کنیم قطعا در مسیر اهل بیت(ع) گام خواهیم برداشت.

وی رسیدن به موفقیت را در سایه تمسک به قرآن، اهل بیت(ع) و خداوند دانست و عنوان کرد: اجرای رقص و پایکوبی در مدارس طرح دشمن است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مواظب نفوذی ها باشیم، در آموزش و پرورش نیروهای ارزشی بسیاری وجود دارد که می توانند از این چنین برنامه هایی جلوگیری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله(عج) شیراز ادامه داد: مسئولان باید راه ولایت را دنبال کنند اگر از از ولایت اطاعت کنیم قطعا موفق خواهیم شد، علی رغم مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده اند اما ما ان شاءالله از این تهاجم فرهگی و اقتصادی بیرون خواهیم رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha