جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه خو اهران آبیک

حوزه/ مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی گفت: با توسعه زیر ساخت های صنعت برق کشور در بعد از انقلاب اسلامی ظرفیت تولید انرژی الکتریکی بیش از ۱۰ برابر افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی فرهور، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک به نزدیک شدن فصل گرم سال و لزوم رعایت الگوی مصرف صحیح، از بانوان طلبه و مبلغان دینی خواست در خطابه ها و تبلیغات دینی مبلغ مصرف صحیح انرژی باشند تا در طول فصل گرم سال از نعمت برق بهره مند باشیم.

مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی با بیان این که جمعیت کشور در ابتدای انقلاب اسلامی در حدود 35 میلیون نفر بوده است که این مقدار در حال حاضر 2/2 برابر افزایش یافته، افزود: بعد از پیروزی انقلاب تلاش تمامی دولت ها بر افزایش ظرفیت صنعت تولید برق و برق رسانی به مناطق محروم بوده است که گواه این سخن وجود نعمت برق در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار است.

وی اظهار کرد: علی رغم توسعه گسترده ای که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در صنعت برق داشته ایم، به دلیل رشد فزایند جمعیت کشور و افزایش تقاضای مصرف انرژی، ضرورت توسعه این صنعت به چشم می آید.

مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی تصریح کرد: با توسعه زیر ساخت های صنعت برق کشور در بعد از انقلاب اسلامی ظرفیت تولید انرژی الکتریکی بیش از 10 برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha