جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ جبری و شیخ کبش

حوزه/ شیخ خضر کبش رئیس جریان "الارتقاء" لبنان با شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان دیدار و در خصوص تحولات داخلی و منطقه ای بحث و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ خضر کبش رئیس جریان "الارتقاء" لبنان با شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان دیدار و در خصوص تحولات داخلی  و منطقه ای بحث و گفتگو کردند.

شیخ کبش در این دیدار شیخ جبری را از اوضاع و تحولات اردوگاه "المیه و میه" مطلع کرد و توافق شد که این اردوگاه به اردوگاهی نمونه و خالی از عناصر مسلح و نظامی تبدیل شود و زندگی طبیعی به آن بازگردد و ارتش لبنان جایگاه خود را در اطراف اردوگاه به دست آورد و زندگی برای مردم آسانتر و آرامش بیشتری برقرار شود.

همچنین دو طرف در سالروز "نکبت" (تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی)به مسئله فلسطین پرداختند و تاکید کردند: مسئله فلسطین هیچ راه حلی جز مقاومت ندارد  و جناح های فلسطین باید در مقابله با دشمن و چالش ها و در سایه تحولات منطقه و آمادگی آمریکا و اذناب آن برای اعلام "معامله عصر" وحدت و همبستگی بیشتری داشته باشند.

شیخ جبری و شیخ کبش از دستاورد های اخیر ارتش سوریه در جنگ علیه گروهک های تروریستی و تکفیر تشکر و قدردانی کردند و آن را به نفع ملت سوریه، وحدت و دولت آن دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha