سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پویش «اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم...» حق خاصی بر گردن ما گذاشت و مایه برکت شد و از این بابت ممنون و قدردان هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، پیش از ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری حوزه عنوان کرد: در زمانه خاص و پیچیده شدن مصاف تمدنی و در آستانه اتفاقات بزرگ و پیشرو هستیم و  اگر حوزه رسانه ای نداشته باشد در واقع خودش را محکوم کرده و باید توجه به رسانه رسمی حوزه جدی گرفته شود.

وی با بیان این که باید رسانه های نوین را جدی گرفت بیان داشت: خیلی خوشحال کننده است که حوزه در این عرصه عزم، اراده و تصمیم  دارد که اتفاقات جدی در این زمینه صورت می گیرد.

 وی با اشاره به راه اندازی پویش های خبرگزاری حوزه گفت: پویش «اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم...» که خبرگزاری حوزه راه اندازی کرد، حق خاصی بر گردن ما گذاشت  و مایه برکت شد و از این بابت ممنون و قدردان هستم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که راه اندازی پویش ها، درگاهی مورد اعتماد برای طلاب، مسئولان فرهنگی و نهاد های دینی و حوزوی  است افزود: پویش«اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم...» 110هزار کلمه کامنت شد که باعث گردید، نظرات موثر جمع شود و کار ما را بسیار آسان کرد که شاید قادر نبودیم به این حجم از اذهان، افکار و آراء را تجمیع کنیم.

وی با تاکید بر این که این پویش یک درگاه مورد اعتماد برای ارتباط بین طلاب و مسئولین بوده و افرادی که معمولا در نظرسنجی های این پویش شرکت می کنند، عموما انسان های دغدغه مند و فرهیخته هستند اظهارداشت: صداقت و امانت داری در این پویش ها،‌آرامش و اعتماد به کار بر می دهد و مخاطب احساس می کند درگاه مطمئنی برای بیان نظرات خود پیدا کرده است ودر نظرسنجی های آینده نیز شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که وقتی پویش راه افتاد تا جایی که می توانستم کامنت ها را می دیدم، بیان کرد: به عنوان مثال، انتخاب عنوان «اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم...» یکی از عناوینی است که به صورت هوشمندانه انتخاب شد و طلاب را با کار درگیر کرد و برای آنان جذابیت دارد.

وی تاکید کرد: این بازدید، باید یک فتح بابی برای افزایش همکاری های سازمان تبلیغات و رسانه حوزه باشد، چرا که فعالیت های این رسانه در راستای اهداف سازمان تبلیغات بوده و ما موظف به حمایت از آن هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: معتقدیم که سازمان تبلیغات اسلامی باید بازوی حوزه علمیه باشد و این نسبت و ارتباط را با حوزه علمیه وسیق تر کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha