جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزرگداشت سالروز وفات حضرت خديجه سلام الله عليها

حوزه/ خانم قاسمی استاد مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم گفت: حضرت خديجه(س) نمونه كامل يك بانوي مومن، همسری فداکار و مادری پاکدامن بودند به طوری که بانوان جامعه ما می توانند در لحظه لحظه زندگي شان از سیره این بانوی بزرگ اسلام الگو گرفته و در زندگی خود جاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت خديجه سلام الله عليها به همت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم در آستان مقدس امام زاده عمادالدين(ع)، برگزار شد.

در این مراسم سركار خانم قاسمي از اساتيد حوزه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم به بيان مطالبي پيرامون سيره عملي حضرت ام المومنین(س) پرداخت، و اظهار داشت: حضرت خدیجه(س) در زماني كه عرب جاهلي به دنبال پرستش بت بودند، يكتا پرست بود و پس از بعثت حضرت رسول صلوات الله عليه، اولين زني بودند كه به اسلام ايمان آوردند و اين خود نشان دهنده جايگاه بزرگ اين بانوي عظيم الشان مي باشد.

وی افزود: حضرت خديجه(س) نمونه كامل يك بانوي مومن، همسری فداکار و مادری پاکدامن بودند و سيره زندگي و نحوه تربيت فرزند توسط ايشان به نحوي بود كه هم اکنون بانوان جامعه ما می توانند در لحظه لحظه زندگي شان از سیره این بانوی بزرگ اسلام الگو گرفته و در زندگی خود جاری کنند.

خانم قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: دختران و زنان می بایست انس و الفت و محبت در زندگی حضرت رسول(ص) و حضرت خديجه(س) را براي خود و زندگيشان الگو قرار دهند و درس هاي زندگي اين بانوي بزرگ را بارها مرور نمايند. چه بسا موفقيت هايي در زندگي ها حاصل شود كه سبب آرامش خاطر خانواده ها گردد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha