جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست

حوزه/ نشست بررسی مشکلات ساخت و ساز ساختمان مدرسه علمیه ریحانة الرسول یزد با حضور هیئت امنای این مدرسه و مسئولان حوزوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، جلسه ای با حضور حجج اسلام و المسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه،  ابویی مؤسس مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س)  و حجت الاسلام زارع، مشاور استاندار در امور روحانیون و سایر اعضای هیئت امنای این مدرسه با موضوع رسیدگی به مسائل و موضوعات مربوط به ساختمان در دست احداث این واحد حوزوی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در این نشست که در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی در خصوص اقداماتی که تاکنون برای آن پروژه از طرف مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور و مدیریت استان انجام شده است توضیحاتی بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیرحوزه علمیه خواهران استان با اشاره به اینکه در حال حاضر، اعتبار کافی برای تکمیل و اتمام عملیات عمرانی این بنا موجود نمی باشد، اظهار کرد: به منظور تسریع در بهره برداری و استفاده بهینه از ساختمان در دست احداث، این پروژه در چند فاز و به صورت چند مرحله ای تکمیل شود.

وی اظهار امیدواری کرد:حداقل در آینده ای نزدیک، قسمتی از آن، مورد استفاده طلاب قرار گیرد و این مدرسه به مکان جدید انتقال یابد که این پیشنهاد، مورد توافق قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: سایر اعضای این نشست راهکارهایی را برای رفع مشکلات این مدرسه علمیه از جمله تهیه تعداد ۱۰۰ صندلی و حقوق و دستمزد کادر مدرسه ارائه دادند و برای تلاش در رفع مشکلات این مدرسه قول همکاری دادند.

در پایان این نشست، به منظور سرعت بخشی در روند امور عمرانی پروژه مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س)، از سوی مسئولین مربوطه قول همکاری و مساعدت داده شد و این نشست مصوباتی را نیز به دنبال داشت.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha