پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه خود به مناسبت سالگرد روز نکبت گفت: مسئله فلسطین با وجود تمامی توطئه هایی که از سوی قدرت های بزرگ و در رأس آن آمریکا صورت می گیرد، همچنان در وجدان امت زنده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه خود به مناسبت 71 سالگرد روز نکبت گفت: مسئله فلسطین با وجود تمامی توطئه هایی که از سوی قدرت های بزرگ و در رأس آن آمریکا صورت می گیرد، همچنان در وجدان امت زنده است.

این تجمع اشاره کرد: راهپیمایی بازگشت و اقدامات جوانان غزه از بیش از 60 هفته ثابت کرد که این ملت، مجاهد و عزّتمند است و هیچ کس نخواهد توانست آن را از درخواست خود در حق بازگشت و آزادی فلسطین منصرف کند.

تجمع علما تصریح کرد: توطئه دیگر آمریکا علیه مسئله فلسطین، معالم قرن است که بند های آن بر حذف مسئله فلسطین اشاره دارد و آمریکا به دنبال نابودی تمامی توانایی امت بود تا بتواند آن را مجبور به تسلیم و پذیرش این معامله کند.

علمای لبنان تاکید کردند: محور مقاومت این توانایی را دارد که پروژه های استکبار جهانی و توطئه های آن را با شکست مواجه کند و به زودی خواهد توانست پروژه صهیونیستی آمریکایی را شکست دهد؛ چرا که زمان شکست ها و نکبت ها به پایان رسیده و اکنون زمان پیروزی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha