جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 492335
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خبرگزاری حوزه

حوزه/ امروز خبر مسرت‌بخشی در خبرگزاری حوزه منتشر شد و آن هم دیدار حجت‌الاسلام محمد قمی «رییس سازمان تبلیغات» با این خبرگزاری بود. محور دیدار هم در جریان قرار گرفتن ایشان با مطالبات مردمی و نیروهای سازمان تبیلغات بود که تحت عنوان پویش «من اگر جای رییس سازمان تبلیغات بودم» برگزار شده بود.

خبرگزاری «حوزه»، مدیریت و کیفیت تدبیر سازمان و نیروهای تحت امر یک مدیر از مسائل مغفول زمان ماست. گاه بقدری گرفتار روزمرگی‌ها و دغدغه‌ها و مشکلات هستیم که یادمان می‌رود خیلی از مسائل نیاز به وقت و نیرو و حتی بودجه زیاد ندارد؛ بلکه تنها بکارگیری چند گزینه مدیریتی کافی است تا مسائل به آسانی حل شود.

چه بسیارند مدیرانی که با تکیه بر نگاه و اندیشه شخصی  به استقبال مسائل رفتند و هرچه بیشتر تلاش کردند، کمتر نتیجه گرفتند. بسیاری از اوقات ممکن است آنچه مدیر به عنوان مشکل در نظر می‌گیرد، از اساس مشکل حقیقی نباشد؛ چراکه ریشه جای دیگری است و مدیر بی خبر از آن است.

اینجاست که بازوی تعاملی مدیران می‌تواند فریادرس ایشان باشد. مدیری که نه تعامل درستی با نیروهای خود دارد، نه خبر از دغدغه‌های ارباب‌رجوع سازمانش دارد؛ چگونه می‌تواند سازمان تحت امرش را به سوی تعالی و رشد سوق دهد؟! قطع بودن ارتباط مدیر با عوامل سازمانی بسیاری از اوقات موجب بی‌انگیزگی و سستی نیروها خواهد شد؛ چراکه این ذهنیت را در نیروها تداعی می‌کند که بود و نبودشان برای مدیر، هیچ تفاوتی ندارد؛ کما اینکه بود و نبود قاب روی دیوار مدیریت.

امروز خبر مسرت‌بخشی در خبرگزاری حوزه منتشر شد و آن هم دیدار حجت‌الاسلام محمد قمی «رییس سازمان تبلیغات» با این خبرگزاری بود. محور دیدار هم در جریان قرار گرفتن ایشان با مطالبات مردمی و نیروهای سازمان تبیلغات بود که تحت عنوان پویش «من اگر جای رییس سازمان تبلیغات بودم» برگزار شده بود. اهتمام ایشان برای این امر، بقدری اهمیت دارد که می‌تواند این مدیر جوان سازمان تبلیغات را چندین گام در مدیریتش ارتقا دهد و افق‌های بسیاری را بر وی بگشاید.

به امید روزی که تمام مدیران حوزوی و حتی کشوری با چنین سعه صدری به مطالبات مردمی و نیروهای خود روی بیاورند.

علی مهدوی (سردبیر مناهج)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha