جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 492339
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کمک نماینده ولی فقیه در استان همدان به بانویی سال خورده

حوزه/ حجت الاسلام و المسلین شعبانی، نماینده ولی فقیه در همدان با مشاهده بانویی سالخورده که توان حمل بسته خود را نداشت، شخصا و به دور از تشریفات، وسایل او را تا جلو درب امام زاده عبدالله حمل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، عصر روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان و جمعی از مدیران این اداره تعداد 500 بسته حمایتی بین خانواده های کم درآمد تقسیم شد.

حمیدر ضا نوروزی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای یکی از موقوفات، عصر روز گذشته تعداد 500 سبد ارزاق بین خانواده قشر ضعیف شهر همدان تقسیم شد.

وی ادامه داد: ارزش هر یک از این بسته ها 200 هزار تومان بوده که ارزش کل این بسته های مبلغ صد میلیون تومان بود که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل اوقاف همدان در آستان مقدس امام زاده عبدالله تقدیم این عزیزان شد.

وی با بیان این که اداره اوقاف درماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای را در آستان مقدس امام زادگان ترتیب داده است، خاطر نشان کرد: در این ایام با محوریت آستان امام زاده عبدالله برنامه های جز خوانی، ترتیل خوانی و برنامه های سحر گاهی و افطاری ساده میزبان زائران عزیز هستیم.

نکته قابل توجه در پایان این مراسم این که حجت الاسلام و المسلین شعبانی، نماینده ولی فقیه در همدان با مشاهده بانویی سالخورده که توان حمل بسته خود را نداشت، شخصا و به دور از تشریفات، وسایل او را تا جلو درب امام زاده عبدالله حمل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha