شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه رمز پیروزی بر دشمنان مقاومت است، گفت: متأسفانه عده‌ای ترس و دلهره در دل مردم می‌اندازند و با این سخنان خود، مردم را از جنگ می‌ترسانند که باید به این عده گفت جنگ با دشمن از طریق اراده‌ها صورت می‌گیرد و مقام معظم رهبری در این مورد فرموده‌اند «اراده ما از دشمن قوی‌تر است».

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، پیش از ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سمنان، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مقاومت و ایستادگی برابر مستکبران جهانی را سرلوحه خود قرار داده‌اند و این راه را ادامه خواهند داد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: هیچ‌یک از مردم انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز تن به ذلت و سرخم آوردن برابر ظالمان و مستکبران یک همچون آمریکا فرود نیاورده‌اند و هرگز نیز چنین نخواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکره با آمریکا افزود: ایشان فرموده‌اند «مذاکره با آمریکا سم است؛ مذاکره با دولت فعلی آمریکا سم مضاعف است» و ملت ولایتمدار ایران گوش‌به‌فرمان ولی زمان خویش هستند و این امر خشم و عصبانیت بدخواهان این نظام را موجب شده است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه رمز پیروزی بر دشمنان مقاومت است، خاطرنشان کرد: باید دور مذاکره با آمریکا خطی قرمز کشید و استکبار جهانی بداند ما به دنبال جنگ نیستیم و البته آمریکا نیز توان مقابله با ما را ندارد.

وی گفت: متأسفانه عده‌ای ترس و دلهره در دل مردم می‌اندازند و با این سخنان خود، مردم را از جنگ می‌ترسانند که باید به این عده گفت جنگ با دشمن از طریق اراده‌ها صورت می‌گیرد و مقام معظم رهبری در این مورد فرموده‌اند «اراده ما از دشمن قوی‌تر است».

امام‌ جمعه سمنان با اشاره به رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: جوانان و مردان و زنان غیور ملت ایران در آن روزها با دستانی خالی برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و فتح و پیروزی دستاورد این مقاومت بود و امروز ملت ایران در اوج عزت و افتخار است و خواب را از چشم دشمنان ربوده است.

وی ضمن انتقاد از وضع نگران‌کننده بی‌توجهی به حجاب گفت: خدشه‌دار شدن فرهنگ حجاب و عفاف در کشور بسیار نگران‌کننده است؛ برخی از بدحجابی عبور کرده و به بی‌حجابی رسیده‌اند و عده‌ای از بانوان در خودروها حجاب را رعایت نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد: خون‌های زیادی برای اینکه نظام حکومتی ما طاغوتی نباشد، ریخته شده است؛ ما انقلاب کردیم تا نظام اسلامی باشد و بی‌حجابی در این نظام، جرم است و مسؤولان و مردم باید در این زمینه ایفای نقش کنند و نسبت به این مسأله حساس باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha