پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیر اعجاز احمد هاشمی رئیس جمعیت علمای پاکستان

حوزه/پیر اعجاز هاشمی در واکنش به تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا یک زورگوی بین الملل است، تهدید آمریکا علیه ایران تهدید جهان اسلام است و کشورهای اسلامی این تهدید را تحمل نخواهند کرد.

به گزارش سرویس بین المللی خبرگزاری «حوزه»، پیر اعجاز احمد هاشمی، رئیس جماعت علمای پاکستان در واکنش به تهدیدهای آمریکا به ایران گفت: برای مبارزه با استعمار جهانی باید عربستان و ایران متحد شده و امت واحده را محکمتر کنند، اگر کشورهای اسلامی باهم متحد نشوند حملات تروریستی هم ادامه خواهند یایفت و هم آمریکا تهدیدها  را هم ادامه خواهد داد، تهدید آمریکا به ایران مانند تهدید به جهان اسلام است، کشورهای اسلامی تحمل نخواهند کرد.

وی افزود: آمریکا زورگوی جهانی است و هرگز استقلال یک کشور اسلامی را تحمل نخواهد کرد و علیه کشوری که استقلال خودشان را حفظ کردند توطئه های زیادی کردند، اگر دو قدرت بزرگ جهان اسلام باهم متحد شده و با استعمار مبارزه کنند، عزت اسلامی بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد.

هاشمی در ادامه افزود: اکنون باید مثل قبل یک کنفرانس کشورهای اسلامی برگزار می شد، اما متاسفانه دشمنان اسلام مسلمانان را با یک توطئه سازمان یافته به تفرقه افکنده و مسلمانان را تقسیم کردند.

رئیس جمعیت علمای پاکستان در پایان اظهار داشت: آمریکا همواره علیه ایران توطئه کرده اتس  و همیشه ناکام مانده است  و امیداوریم اکنون هم ایران اسلامی به آمریکا شکست خواهد داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha