پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 492400
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
تقدیر از استاندار قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران با اهدای لوح از اقدامات و تلاشهای استاندار قم برای برگزاری جشن نیمه شعبان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بهرام سرمست استاندار قم در نشست با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران طی سخنانی با بیان اینکه خدمت به زائرین یک وظیفه ی فراسازمانی است گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان قم نیز با نیت خالصانه در این راستا تلاش می کنند.

استاندار قم با اشاره به برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان در استان قم در سال جاری افزود: در پشت صحنه این مراسم ملی، دستگاه های امنیتی، امدادی و خدماتی حضور فعال داشتند.

سرمست با اشاره به بعضی کاستی ها در برگزاری جشن نیمه شعبان خاطرنشان کرد: نباید به شرایط و زیرساخت های موجود اکتفا نمود و در سالهای آتی باید مشکلات جاری برطرف شوند.

وی گفت: بایستی برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت برای ارتقاء زیرساخت های استان قم جهت خدمت رسانی شایسته به زائرین تدوین شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان نیز در این نشست خدمت به مردم را دارای اجر معنوی دانست و خدمت در قم و حرم کریمه ی اهل بیت(سلام الله علیها) را دارای اجر و ثواب مضاعف ذکر کرد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اهدای لوح از اقدامات و تلاشهای استاندار قم برای برگزاری جشن نیمه شعبان قدردانی کرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha