پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عکس آرشیوی/ کمک رسانی طلاب مدرسه علمیه ملاصادق قم در مناطق سیل زده

حوزه/ مدرسه علمیه سفیران هدایت امام امیرالمومنین(ع) خرم آباد از ابتدای وقوع سیل در استان، قرارگاه کمک به سیل زدگان لرستانی است، گفت: کمک های مردمی در این مدرسه جمع آوری و بین سیل زدگان توزیع می شود.

حجت الاسلام دوستی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مدرسه علمیه سفیران هدایت امام امیرالمومنین(ع) خرم آباد از ابتدای وقوع سیل در استان قرارگاه کمک به سیل زدگان لرستانی است، گفت: کمک های مردمی در این مدرسه جمع آوری و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امام امیرالمومنین(ع)خرم آباد ادامه داد: طلاب و اساتید این مدرسه تا حل مشکلات سیل زدگان، در کنار مردم آسیب دیده خواهند بود .

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون قریب به 75 نفر در این مدرسه مشغول تحصیل هستند بیان داشت:ظرفیت پذیرش جدید این مدرسه قریب به 20 نفر اعلام شده است که تلاش می شود با در نظر گرفتن شرایط پذیرش بر مبنای کیفیت محوری افراد علاقمند و مستعد جذب شوند .

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امام امیرالمومنین(ع)خرم آباد با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام امیرالمومنین (ع) (سفیران هدایت) خرم آباد تنها مدرسه علمیه تخصصی حوزوی در استان است خاطر نشان کرد:در این مدرسه طلاب علاوه بر آموزش دورس حوزه دروس تخصصی ادبیات عرب،فقه و اصول،منطق،فلسفه،جامعه شناسی،فن خطابه،روش سخنرانی،اصول روانشناسی کودکان و نوجوانان و ... را نیز فرا می گیرند .

حجت الاسلام دوستی فر در پایان با اشاره به اینکه طلاب و اساتید مدرسه امیرالمومنین (ع) در ماه مبارک رمضان به تبلیغ آموزه های دینی در مساجد و حسینیه ها مشغول هستند یادآور شد:طلاب این مدرسه در تمام طول سال به تبلیغ در مدارس،مساجد،حسینیه ها و تکایا مشغول هستند. .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha