جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شکری سمنان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ‌سمنان با بیان اینکه تعداد خانه‌های عالم استان سمنان در بازه زمانی ۱۵ ساله تقریباً دو برابر شده است، گفت: در سال ۸۲ تعداد خانه‌های عالم استان از ۲۵ باب فراتر نمی‌رفت اما امروز بیش از ۷۰ خانه عالم فعال در استان وجود دارد و ساخت چندین خانه عالم روستایی دیگر نیز برای سال ۹۸ در برنامه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه استقرار روحانی در سطح روستا یکی از مطالبات اصلی مردم است، اظهار داشت: در حال حاضر در تمام روستاهای بالای 200 خانوار این استان روحانی مستقر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ‌سمنان با اشاره به افتتاح 2 خانه عالم روستایی در استان سمنان تصریح کرد: درمجموع در این استان 71 باب خانه عالم روستایی وجود دارد.

وی با اشاره به زیربنای خانه‌های عالم روستایی در استان سمنان افزود: درمجموع مساحت خانه‌های عالم روستایی حدود هشت هزار و 500 مترمربع است.

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه ایجاد خانه‌های عالم روستایی یکی از مطالبات اصلی مردم استان است، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی 15 سال تعداد خانه‌های عالم روستایی در استان سمنان 2 برابر شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث خانه‌های عالم روستایی در استان سمنان گفت: احداث چندین خانه عالم روستایی در سال 98 در دستور کار قرار دارد.

بر پایه این گزارش، خانه عالم روستای میان‌آباد پشت بسطام و روستای کوهان میامی در استان سمنان افتتاح شد و زیربنای خانه عالم روستای میان‌آباد پشت بسطام 90 متر و زیربنای خانه عالم روستای کوهان میامی نیز 95 مترمربع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha