جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رحلت امام خمینی(ره)

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۲۰۰ سمنانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سرهنگ علی خالقیان با اشاره به اعزام کاروان های زیارتی به مقصد حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) امسال نیز مانند سال گذشته از شرق استان و از شهرهای سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار، آرادان و ایوانکی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه امسال از غرب استان هیچ کاروانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)  اعزام نمی‌شود، تصریح کرد: امسال به علت هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از غرب استان اعزام نخواهیم داشت مگر اینکه افرادی بخواهند با خودرو شخصی در مراسم حضور یابند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد کاروان‌های زیارتی عاشقان روح‌الله از استان سمنان نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

سرهنگ خالقیان با اشاره به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته اعزام کاروان‌های زیارتی از استان سمنان بعد از نماز ظهر و عصر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان گفت: به این منظور قرارگاه شهید فهمیده نیز تشکیل‌شده و تمام برنامه‌های سالگرد امام خمینی(ره) از طریق این قرارگاه انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: همچنین امسال به خاطر ماه مبارک رمضان مراسم پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) را نیز نخواهیم داشت و کاروان‌های زیارتی پس از حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و اقامه نماز مغرب و عشا و صرف افطار به سمت سمنان حرکت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha