پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم با تحلیل درست گذشته و نگاه دقیق و موشکافانه به وضعیت امروز ایران و جهان، آینده وچشم انداز کشور را بر اساس واقعیت ها، کمبودها و قوت ها ترسیم کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، ظهر امروز در جمع مردم روزه دار شهرستان تاکستان که در مسجد حجتی این شهر برگزارشد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم با تحلیل درست گذشته و نگاه دقیق و موشکافانه به وضعیت امروز ایران و جهان، آینده وچشم انداز کشور را بر اساس واقعیت ها، کمبودها و قوت ها ترسیم کرده اند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز بیش از پیش مسئولان و کسانی که در عرصه های مختلف نظام خدمت می کنند، رسالت مهمی در این زمینه دارند که  منویات راهگشا وحکیمانه رهبری را در عمل اجرا کنند.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: موضوعاتی از قبیل خود باوری، بهره گیری از سرمایه جوانی، بریدن از بیگانگان، و ... در این بیانیه مورد تاکید جدی قرار گرفته که امیدواریم مسئولان به آن توجه کرده و از سوی اندیشمندان و نخبگان دانشگاهی و حوزوی مورد بررسی و پژوهش قرار گیرد و به یک گفتمان در جامعه تبدیل شود.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان عنوان کرد: فضای مجازی امروز تبدیل به تهدید شده و اخلاق، معنویت و ارزش های ناب و اصیل اسلامی مورد هدف شوم دشمنان ملت ایران قرار گرفته، لذا باید برای فکری کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha