جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دین برای سوق دادن بشریت به سوی عبد بودن آمده است، گفت: امروز تقابل جبهه انقلاب با جبهه استکبار حساس تر از هر زمان دیگری است

به گزارش خبرگزاری ««حوزه»،از تهران، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع)و جمعی از فرماندهان، مسئولین و مدیران در محل مسجد دانشگاه برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  در این مراسم با گرامیداشت ماه رمضان و لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از ماه میهمانی خدا  ،حقیقت و محتوای همه ادیان به ویژه دین اسلام را خدامحوری و رسیدن به مقام عبد بودن توصیف و اظهار کرد: همه عبادت ها برای رسیدن به عبودیت است؛ عالی ترین مقامی که انسان کسب می کند مقام عبودیت است و اگر کسی عبد شود ولی می شود .

وی افزود: دین برای سوق دادن بشریت به سوی عبد بودن آمده است و عصاره و محور همه دستورات دین شکل گیری این روحیه  در فرد وجامعه است و انقلاب اسلامی ماموریت زمینه سازی و بستر سازی چنین جامعه ای را دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تقدیراز اهتمام ویژه دانشگاه جامع امام حسین (ع) به منشور "گام دوم انقلاب"،  خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع امام حسین (ع)  باید دانشگاهی اسلامی باشد که در علم و تمدن سازی و خدمت رسانی و نیازمحوری و توجه به همه ابعاد زندگی انسان برنامه کلان داشته باشد و  مهمترین کار این است که انسانهایی  تربیت کنیم که عبد خدا باشند و عبد هیچ موجود دیگری نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز تقابل جبهه انقلاب با جبهه استکبار حساس تر از هر زمان دیگری است و نشان می دهد  که تقابل بر سر جغرافیا نیست، تقابل تمدن است و امروز دشمن از تمامی امکانات و ظرفیت های خود برای ضربه زدن به انقلاب و تمدن اسلامی  استفاده می کند.

در پایان این مراسم با تجلیل از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام قاسمی در مدت تصدی مسئولیت، حجت الاسلام محمود پاکیزه به  عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha