چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طباطیایی اوقاف

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ۱۸ بقعه متبرکه و امامزاده این استان خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اعزام مبلغ در ماه رمضان از رسالت های ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه است. در این ماه مبلغان در قالب طرح ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه به اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی برای روزه داران خواهند پرداخت .

وی با بیان اینکه در ماه  رمضان قریب به 100 مبلغ بومی و غیر بومی در بقاع متبرکه استان لرستان برنامه های متعددی را برای روزه داران برگزار می کنند، افزود: مبلغان در این ایام برنامه های سخنرانی، قرائت و تفسیر قران کریم و پاسخگویی به سؤالات و شبهات را در دستور کار دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در ادامه از برگزاری مراسم جزء و ترتیل خوانی قرآن کریم در 18 امامزاده و بقعه متبرکه این استان خبر داد و افزود: این مراسم هر روز با شرکت عموم مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام طباطبایی برگزاری برنامه تفسیر قرآن کریم در شهرستان های خرم آباد و بروجرد را از دیگر برنامه ها اعلام و خاطر نشان کرد: این برنامه با حضور مفسران در مسجد قمر بنی هاشم (ع)، حسینیه های  حبیب بن مظاهر و ثارالله (ع) خرم آباد و امامزادگان جعفر(ع)، قاسم (ع) و مسجد امام بروجرد برگزار می گردد.

وی در پایان از برپایی سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه و امامزادگان استان خبر داد و گفت: سفره های افطار به همت خیران و با هدف فرهنگ سازی برای ضیافت افطاری ساده برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha