جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 492542
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
تجلیل از حافظان قرآن کریم در پایتخت غنا

حوزه/ نفرات اول تا سوم مسابقه حفظ قرآن کریم با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های غنا از جمله دانشگاه لگون، دانشگاه اسلامی، دانشگاه فنی و دانشگاه مرکزی در آکرا پایتخت کشور غنا تجلیل شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه این مسابقه به مناسبت ماه مبارک رمضان روز شنبه (28 اردیبهشت‌ماه) با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های غنا از جمله دانشگاه لگون، دانشگاه اسلامی، دانشگاه فنی و دانشگاه مرکزی و 20 تن از حافظان قرآن کریم در رایزنی فرهنگی ایران در آکرا برگزار شد.

در آغاز این برنامه، کریم منصوری، قاری، حافظ و داور بین‌المللی قرآن کریم آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت کرد و مالکی، سفیر ایران در آکرا سخنانی را در باب کرامات ماه رمضان و نزول کتاب مقدس قرآن بیان کرد.

همچنین در بخش پایانی برنامه، معارفی، مدیر دانشگاه اسلامی غنا به حافظان قرآن کریم به عنوان جایزه وعده ارائه بورسیه تحصیلی دانشگاه اسلامی را داد.

بنابر اعلام این خبر،‌ منصوری به همراه هارون و انوار سادات، دو تن از اساتید قرآن آکرا داوری این مسابقه قرآنی را نیز بر عهده داشتند. این برنامه با تجلیل از نفرات اول تا سوم مسابقه حفظ قرآن کریم از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در آکرا به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha