پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که منبرهای تبلیغی ماه مبارک رمضان باید به افزایش سطح آگاهی مردم منجر شود، خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور به گونه ای که دشمنان تلاش می کنند با جنگ روانی موجب ایجاد فضای رعب و ترس و ناامیدی در جامعه شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در بازدید از فعالیت های تبلیغی روحانیان مستقر شهرستان بابل، ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و نزدیک شدن به خداوند متعال دانست و گفت: این ماه با فضیلت یکی از بهترین فرصت های تبلیغی برای روحانیت است.

وی با بیان این که قلوب و دل های مردم در ماه مبارک رمضان برای درک عمیق تر مفاهیم الهی کاملاً آماده است، افزود: روحانیت باید با بیان مطالب اثرگذار و مخاطب پسند، مردم را به سمت ارزش های دینی و اخلاقی تشویق کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که اگر مبانی و معارف دینی به زبان ساده برای مردم بیان شود به طور حتم مورد توجه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بیان مطالب تبلیغی از سوی روحانیان به طور گسترده و طولانی اثرگذار نخواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به حضور جهادگونه مبلغان دینی در مناطق روستایی و محروم اشاره کرد و با بیان این که این حضور آثار و برکات معنوی و فرهنگی بسیاری را با خود به همراه داشته است، تصریح کرد: مبلغان دینی همه سختی ها  و مشکلات ناشی از فعالیت های تبلیغی را با هدف عمل به رسالت واقعی خود تحمل می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان مبلغان دینی تنها به بیان مسائل دینی اکتفا نکنند، بیان داشت: باید در کنار بیان احکام دین، به برخی مسائل روز جامعه اسلامی بیشتر توجه کنند.

حجت الاسلان شکریان با تأکید براین که مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان از بیان مطالب روز غافل نشوند، تصریح کرد: منبرهای تبلیغی ماه مبارک رمضان یک فرصت مغتنم یک ماهه برای روحانیت است تا پیرامون مسائل مهم روز جامعه بیشتر با مردم صحبت کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که منبرهای تبلیغی ماه مبارک رمضان باید به افزایش سطح آگاهی مردم منجر شود، خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور به گونه ای که دشمنان تلاش می کنند با جنگ روانی موجب ایجاد فضای رعب و ترس و ناامیدی در جامعه شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مبلغان دینی در منابر خود شرایط امروز منطقه و تهدیدات پوچ و توخالی دشمنان علیه کشورمان را به خوبی برای مردم تبیین کنند، تصریح کرد: دادن آگاهی های لازم به منظور از بروز فضای ناامیدی و تنش در کشور جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت تعامل و ارتباط نزدیک تر مبلغان دینی با مردم امروز بیشتر احساس می شود، ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا با تبلیغات دروغین مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند که این وظیفه روحانیت است در منبرهای تبلیغی که دارد در جهت خنثی سازی این توطئه دشمن گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha