جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مهم ترین وظیفه مسؤولان خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: بزرگترین یادگاری یک مسؤولان در نظام اسلامی پس از پایان دوره مدیریتش رضایت مردم است.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان بر ضرورت نظارت بیشتر بر کالاهای اساسی در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه امروز مردم فشارهای اقتصادی زیادی را تحمل می کنند، افزود: بخش مهمی از این فشارها ناشی عدم تدبیر و برنامه ریزی مناسب مسؤولان است.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که فشارهای اقتصادی بر مردم باید با تمرکز مسؤولان بر برنامه های اقتصادی کاسته شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسؤولان در کشور مشکلات اقتصادی را تنها ناشی از تحریم های اقتصادی دشمن می دانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با مدیریت صحیح می توان از مشکلات فعلی عبور کرد، بیان داشت: تجربه چهل ساله کشورمان نشان داد که به هیچ عنوان نمی توان به وعده های بیرونی اعتماد کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان ملت بزرگ ایران همه توان خود را به کار گرفته تا این ملت را تسلیم خواسته های خود کنند، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران اسلامی با اقتدار در برابر توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام ایستاده اند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که انتظارها از مسؤولان و مدیران کشور بیشتر از آن چیزی است که امروز در عرصه های مختلف می بینیم، گفت: مدیران بخش های مختلف کشور باید همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی از مردم از فشارهای اقتصادی، گرانی و تورم گلایه دارند و این گلایه ها به حق است، تصریح کرد: بسیاری از بخش هایی که امروز شاهد بروز مشکلاتی در آن هستیم را می توان با مدیریت و نظارت صحیح رفع شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مهم ترین وظیفه مسؤولان خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: بزرگترین یادگاری یک مسؤولان در نظام اسلامی پس از پایان دوره مدیریتش رضایت مردم است.

حجت الاسلام لائینی، ملت ایران را مردمی قدرشناس و فهیم معرفی کرد و با بیان این که این مردم در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب خوش درخشیدند، گفت: امروز این وظیفه مسؤولان است که در جهت رفع مشکلات آنها گام های مثبتی بردارند.
  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha