شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه با کشور فریبکار و غیر متعدی همچون آمریکا مذاکره نخواهد کرد، افزود: برجام یک تجربه تلخی برای ملت ایران است که دیگر به آمریکایی ها اعتماد نکنند.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، به سیاست های جنایت کارانه آمریکا در برابر ملت ایران اشاره کرد و آن را ناشی از شکست هایی چهل ساله سیاست های آنها در برابر ملت ایران دانست.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران چهل سال است در برابر فشارها، تهدید ها و تحریم های آمریکایی ها با اقتدار ایستاده اند، افزود: این ملت تا آخرین لحظه پای آرمان انقلاب خواهند ایستاد و از آن عقب نشینی نخواهند کرد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ملت ایران در چهار دهه اخیر ثابت کردند که اهل سازش و تسلیم نیستند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها فکر می کنند که می توانند با فشارهای گسترده اقتصادی ملت ایران را به پای میز مذاکره بکشانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها در سیاست های اخیر خود در برابر ایران تنها به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی در منطقه و سایر نقاط جهان هستند، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند آنها می خواهند ابزار اقتدار ملت ایران را محدود کنند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که آمریکایی ها در چهل سال اخیر هر چه در توان داشتند علیه این ملت بزرگ به کار گرفتند، گفت: نتیجه چهل سال توطئه و دشمنی با ملت ایران چیزی جز شکست و رسوایی برای آمریکایی ها نبوده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که شکست های چند سال اخیر آمریکایی ها در منطقه آنها را عصبانی تر کرده است، تصریح کرد: آمریکایی ها پس از سال ها سرمایه گذاری و اعزام نیرو به منطقه در برابر جبهه مقاومت شکست سنگینی خوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه با کشور فریبکار و غیر متعدی همچون آمریکا مذاکره نخواهد کرد، افزود: برجام یک تجربه تلخی برای ملت ایران است که دیگر به آمریکایی ها اعتماد نکنند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که نباید با ملت ایران با چنین ادبیاتی سخن بگویند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران اجازه نخواهد داد کشوری همچون آمریکا برایش خط و مشی تعیین کند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در همان مسیری که امام راحل و مقام معظم رهبری تعیین کرده اند حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: فشارهای اقتصادی و تهدید نمی تواند ذره ای اراده پولادین ملت ایران در دستیابی به حقوق به حقه خود خللی ایجاد کنند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که تحریم ها و فشارهای آمریکا، ملت ایران را در رسیدن به اهداف والای انقلاب مصمم تر می کند، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی نظامی قرار دارد و کوچک ترین تحرک و تعرضی از سوی دشمن را با شدید ترین وجه ممکن پاسخ خواهد داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha