پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر

حوزه/ معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد از فارغ التحصیلی ۴۵ طلبه این مؤسسه در مقطه سه حوزوی(ارشد) و ۸۰ طلبه در حال تحصیل در این مؤسسه خبر داد.

مهین سقایی، در حاشیه برگزاری جلسه توجیهی و رأی گیری تشکیل کانون دانش آموختگان سطح سه این مؤسسه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: :برای انسجام  طلاب فارغ التحصیل و ارتباط بهتر و بیشتر طلاب با مجموعه حوزه، اقدام به تشکیل کانون دانش آموختگان شده است.

وی  با دعوت از طلاب فارغ التحصیل  سال های قبل این مؤسسه از سال 1386 به بعد، برای  تشکیل این کانون، تصریح کرد: با توجه به این که حوزه علمیه میبد، از اولین حوزه های دارای مجوز برای تشکیل کلاس ها در مقطع کارشناسی ارشد است در طول این سنوات دارای 45 فارغ التحصیل و80 طلبه در حال تحصیل در رشته های مختلف است.

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(سلام الله علیها)میبد ادامه داد: برای سامان دهی این طلاب بعد از فارغ التحصیلی، باید مجموعه ای متشکل از خود طلاب فعال شود تا امورمربوط به آنها را پیگیری و جدا از سیستم اجرایی و کادر حوزه عمل و مطالبات اجتماعی را پاسخگو باشد.

خانم سقایی گفت: در این جلسه که از تمام فارغ التحصیلان دعوت شده بود،با توجه به فراغت و علاقه افراد، اسامی تعدادی از طلاب فارغ التحصیل به رأی گذاشته شد.

وی افزود: در این رأی گیری تعداد 9 نفر از طلاب برای تشکیل هیأت مدیره ومؤسس این سمن انتخاب شدند و این سمن به ثبت وزارت کشور رسید و مراحل بعدی کار طبق قانون پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha