شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عکس

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س)یزد از برگزاری روزانه جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور طلاب و عموم بانوان یزدی در این مدرسه علمیه خبر داد.

اقدس السادات دهقان منشادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با تبریک فرارسیدن  میلاد پربرکت کریم اهل بیت(ع) از برگزاری جلسات روزانه ختم قرآن کریم در این مدرسه خبر داد و افزود : در این جلسات معنوی علاوه بر تلاوت قران، تفسیرآیات نورانی قرآن توسط اساتید حوزه بیان می شود و بعد از تلاوت، به بیان احکام شرعی و پرسش و پاسخ توسط اساتید مجرب پرداخته می شود .

وی هدف از برگزاری این جلسات را انس بیشتر طلاب با قرآن و مهارت برگزاری محافل قرآن بیان کرد و یادآور شد: یکی از راه های بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از این ماه عزیز و ارتقاء رشد معنوی و بعد روحانی طلاب، شرکت در همین جلسات تلاوت قرآن و توجه به تفسیر آیات قرآن می باشد که به حول و قوه الهی طلاب با اشتیاق فراوان و توجه کامل در این جلسات شرکت می نمایند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (سلام الله علیها یزد)، ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای طلاب و مسلمانان، این ماه را بسیار پر فضیلت برشمرد و ادامه داد: رمضان، ماه بخشودگی، آمرزش و ریزش رحمت الهی بر بندگان است که باید تمام تلاشمان بر توفیق درک این ماه مخصوصا شبهای قدر باشد.

دهقان منشادی ابراز کرد: جزء روزه داران خاص باشیم و بتوانیم کنترل نفس اماره خویش را با روزه داری بر عهده بگیریم و  این نفس سر کش همچون شیطان در این ماه  به بند بکشیم و در دعاهایمان حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف را حتما یاد کنیم تا به برکت این ماه تعجیل در فرج حاصل شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha