پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امنیت

حوزه/ جوانانِ ما با همه‌ی وجود برای حفظ امنیّت جنگیده ‌اند، مبارزه کرده ‌اند؛ چه در ماه‌ های اوّلِ پیروزی انقلاب که حرکات شرارت ‌آمیز و تجزیه ‌طلبانه در برخی از مرزهای این کشور به تحریک دشمنان به وجود آمد، چه بعد از آن در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدّس که هشت سال به طول انجامید، و چه بعد از آن تا امروز که دشمنان سعی کرده‌اند امنیّت را از این کشور سلب کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

 

* جوان مؤمن انقلابی

 

امنیّت به همان اندازه که مهم است، به همان اندازه، آماج دشمنیِ دشمنان هم هست. سعیِ دشمن همواره بر این است که در کشوری که با آن خصومت می ‌ورزد، امنیّت را از بین ببرد.

دشمنانِ شیطان‌ صفتِ بین‌المللیِ ما -یعنی نظام سلطه و سردمداران نظام سلطه و شیطان بزرگ؛ آمریکا و دنباله‌هایش- از روز اوّلِ پیروزیِ این ملّت در انقلاب اسلامی در صدد برآمدند تا امنیّت را از این کشور سلب کنند. یکی از مشکلات اساسیِ ما در طول این ۳۸ سال، حفظ امنیّت بوده است.

جوانانِ ما با همه‌ی وجود برای حفظ امنیّت جنگیده ‌اند، مبارزه کرده ‌اند؛ چه در ماه‌ های اوّلِ پیروزی انقلاب که حرکات شرارت ‌آمیز و تجزیه ‌طلبانه در برخی از مرزهای این کشور به تحریک دشمنان به وجود آمد، چه بعد از آن در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدّس که هشت سال به طول انجامید، و چه بعد از آن تا امروز که دشمنان سعی کرده‌اند امنیّت را از این کشور سلب کنند.

جوانان مؤمنِ ما در سازمان های مسلّح از جمله در نیروی انتظامی با کمال رشادت و قدرت ایستاده ‌اند و از امنیّت این کشور دفاع کرده‌اند.

بیانات در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha