جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی -عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مومنان همواره باید به وظایف خود عمل کنند، گفت: مردم متدین و دین دار در شب میلاد امام حسن(ع) به یاری زندانیان غیر عمد بشتابند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به سنت حسنه آزادی زندانیان غیر عمد در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این اقدام بسیار خوب و حسنه ای که همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان در کشور انجام می شود.

وی با بیان این که امسال در این سنت حسنه مشارکت داشته است، افزود: مردم و افراد توانمند تمایل زیادی دارند که در این سنت حسنه مشارکت داشته باشند و شاهد هستیم میلیاردها تومان برای آزادی این زندانیان هزینه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تاکید کرد: افرادی که به صورت غیر عمد و اشتباه در زندان هستند اگر به هر نوعی به این زندانیان رسیدگی شود و این ها به نوعی به آغوش گرم خانواده برگردند، اجر و قرب این اقدام بسیار ارزشمند و ماندگار است.

وی افزود: چقدر خوشحال کننده است، افرادی که به صورت غیرعمد در زندان هستند به یکباره در این ماه عزیز آزاد شوند در واقع این کار بالاترین ارزش را دارد.

عضو خبرگان رهبری ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: شادی و پاداش این عمل خیر آن هم درمیلاد امام حسن(ع) غیر قابل توصیف است و چه خوب است که خانواده های زندانیان غیر عمد در چنین ایامی از این مصیبت خلاصی یابند.

وی با بیان این که مومنان همواره باید به وظایف خود عمل کنند، خاطر نشان کرد: اگر انسان ها  انجام وظیفه کنند قطعا اهل بیت(ع) نیز توجه ویژه ای خواهند کرد و با این اعمال خیر و پسندیده است که زمینه های ظهور حضرت مهدی( عج) فراهم می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha