سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اتحاد آمریکا و غرب و ورود به جنگ با ایران نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد، امروز در نشست بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: سیاست‌ها و راهبردهای ترامپ و رؤسای جمهور گذشته آمریکا تفاوت چندانی با هم ندارند و همه در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه پاشنه آشیل دولت‌های آمریکا حمایت از اسرائیل است، ادامه داد: در واقع تمام دولت‌های آمریکا خوی استکباری، استعمارگری، سلطه و دوشیدن ملت‌ها و ظلم به ملت‌ها را دارند .

وی با اشاره به اینکه خوی استعماری آمریکا باعث شده تا وحدت مسلمانان تقویت شود و مردم مسلمان به مقاومت اسلامی توجه بیشتری نشان دهند، بیان داشت: حمایت آمریکا از رژیم صهونیستی این رژیم غاصب را به آتش می‌کشد و این آنش دامن شما را هم می گیرد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مذاکره و دوستی با آمریکا دلخوش بود، یادآور شد: بر اساس آموزه های قرآنی، دشمن در برابر توطئه های خود باید از مسلمانان درشتی و خشونت ببیند.

وی با بیان اینکه آمریکا از نفوذ ایران اسلامی در عراق، یمن، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورهای جهان ترسیده است، خاطرنشان کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام و شکست در جنگ‌های نیابتی علیه ایران سردرگمی غرب علیه ما را بیشتر کرده است.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه اتحاد آمریکا و غرب و ورود جنگ با ایران نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد، گفت: دیگر تحریم علیه ایران جوابگو نخواهد بود، بلکه بعث پیشرفت ما هم خواهد شد.

انتهای پیام
 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha