جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سالار سنجری

حوزه/ حجت‌الاسلام سنجری گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه رسیده‌اند که در جنگ فرهنگی و از طریق فضای مجازی میتوانند ضمن ترویج آسیب‌های اجتماعی، موجب از بین رفتن سرمایه‌های کشورمان شوند و جوانان ما باید ضمن آگاه بودن به این موضوع، آرایش متناسب با آرایش جنگی دشمن بگیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سالار سنجری در جشن تکلیف مدارس پسرانه جلفا، گفت: سرمایه ارزشمندی به نام جوانان یکی از قشرهای حساس‌ و از همه مهمتر آسیب‌پذیر ایران اسلامی است که باید بصورت عملی و نه در حد شعار و سخنرانی آنان را دریابیم.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه رسیده‌اند که در جنگ فرهنگی و از طریق فضای مجازی میتوانند ضمن ترویج آسیب‌های اجتماعی، موجب از بین رفتن سرمایه‌های کشورمان شوند و جوانان ما باید ضمن آگاه بودن به این موضوع، آرایش متناسب با آرایش جنگی دشمن بگیرند.

امام جمعه جلفا بیان داشت: مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرموده اند ”شخصیت معنوی خود را ارتقاء بدهید و بکوشید که با ایمان خود بر مجموعه‌های پیرامون خود اثر مثبت بگذارید” ایشان همچنین مطالعه تاریخ معاصر، گسترش کار فرهنگی، تقویت بنیه‌ی دینی و انقلابی با معنویات، تقلید نکردن از متفکران غربی علوم انسانی و صبور بودن در تحقق اهداف انقلاب از وظایف جوان مؤمن انقلابی برای پیشرفت کشور عنوان کرده اند.

حجت‌الاسلام سنجری خاطرنشان کرد: شما امروز به سن تکلیف رسیده است یعنی مکلف شده اید، مکلف بودن یعنی به گردنتان حقی است، حقی که خداوند متعال و پیامبر مکرم اسلام آن را مشخص کرده است و با خواندن نماز و بجا آوردن فرایض دینی میتوانیم این حق را ادا کنیم.

وی افزود: شما جوانان باید قدر این فرصتی را که در اختیار دارید را بدانید زیرا شما گنج ارزشمند و گرانبهای این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید و باید به عنوان علمداران آینده انقلاب، این پرچم را به صاحبش اصلی اش حضرت ولیعصر(عج) تحویل دهید.

گفتنی است؛ مراسم جشن تکلیف مدارس منطقه آزاد ارس برای اولین بار با حضور دانش آموزان تمامی مدارس سطح منطقه برگزار شد و نوجوانان و روزه اولی های جلفا پس از برگزاری جلسات سخنرانی توسط روحانیت افطار را مهمان امام‌جمعه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha