جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به جوانان انقلابی و ارزشی، گفت: برخی می‌خواهند شعارهای انقلاب را کمرنگ کنند؛ اما شما جوانان انقلابی نباید اجازه این کار را بدهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با فعالان فرهنگی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: رهبران الهی دو بعد بشیر بودن و نذیر بودن دارند؛ به همین دلیل می‌بینیم رهبری در این بیانیه هم به بشارت و امید و هم به هشدار تکیه کرده‌اند.

وی افزود: رهبری در این بیانیه تأکید کرده‌اند که از جوانان و جریان‌های انقلابی و شعارهای انقلاب غفلت نکنیم و در حالی که برخی می‌خواهند شعارهای انقلاب را کمرنگ کنند شما جوانان انقلابی نباید اجازه این کار را بدهید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تقابل اسلام و استکبار دائمی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس نباید شعارهای انقلابی مقطعی باشد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: جریان انقلابی و انقلابیون باید در این کشور با طراوت مانده و حمایت شوند.

وی ادامه داد: همان‌گونه که رهبری تأکید کرده‌اند ما ظرفیت‌های فراوانی در کشور داریم ازجمله جوانان انقلابی مبتکر و امیدوار به آینده که اگر از آن‌ها استفاده کنیم بخش اعظم مشکلات موجود در کشور مرتفع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: در مقطعی از انقلاب از این سرمایه‌های انسانی مستعد غفلت کرده و ضربه آن را خورده‌ایم، اما در گام دوم انقلاب این غفلت‌ها باید از بین رفته و تبدیل به بصیرت شوند.

وی با بیان اینکه باید استعدادها را شکوفا کرده و به جوانان میدان دهیم، اظهار کرد: البته همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند جوان‌گرایی به معنای پیرزدایی نیست؛ زیرا جوان‌گرایی در کنار تجربه پیشینیان و بزرگان از نکات کلیدی و راهبردی رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha