شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جمالی

حوزه/حجت الاسلام جمالی با اشاره به فعالیت های دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر ، یکی از مهمترین فعالیت های این دفتر را همکاری در برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های دفتر آستان قدس رضوی استان بوشهر در ماه مبارک رمضان، یکی از مهمترین فعالیت های این دفتر را همکاری در برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه که هشتمین سال برگزاری خود را در ماه مبارک رمضان پشت سر می گذارد یکی از مهمترین برنامه های محوری ترتیل خوانی قرآن کریم در استان بوشهر است.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر با اشاره به همکاری این دفتر با ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت، گفت: آستان قدس رضوی تعداد 100 جلد قرآن کریم و نیز بسته های تبرکی را به این برنامه اهدا کرده است که این بسته ها به دست مردم می رسد.

وی افزود: برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت روزانه از ساعت 16:30 دقیقه با تلاوت مجلسی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز و پس از آن با تفسیر قرآن ادامه پیدا می کند و از ساعت 17:30 دقیقه هم ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان برجسته استانی تلاوت می شود.

حجت الاسلام جمالی گفت: این برنامه توسط صدا و سیما مرکز بوشهر به صورت زنده پخش می شود و علاقمندان بسیاری را در منازل پای گیرنده خود دعوت می کند.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مسابقات در چهار شهرستان استان و در رده سنی نوجوانان برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی را از دیگر برنامه های آستان قدس رضوی استان عنوان کرد و افزود: این برنامه تحت عنوان حکمت در کلام نور خطبه 31 نهج البلاغه برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا 30 خرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha