جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنبش توحید اسلامی لبنان دیدار هیئت ایرانی

حوزه/ یک هیئت ایرانی به همراه سید عبد الصاحب الموسوی مؤسس مرکز فرهنگی اهل بیت (ع) با اعضای جنبش توحید اسلامی لبنان دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک هیئت ایرانی به همراه سید عبد الصاحب الموسوی مؤسس مرکز فرهنگی اهل بیت (ع) با اعضای جنبش توحید اسلامی لبنان دیدار کرد.

حاضرین در این دیدار به سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل و فشار آن علیه محور مقاومت برای جلوگیری از حمایت از مسئله فلسطین اشاره و تاکید کردند: برای مبارزه با انواع عادی سازی روابط و دوری از تفرقه و فتنه انگیزی که محور شرارت آمریکایی اسرائیلی به وجود می آورد، باید به راه مقاومت اسلامی و وحدت و همبستگی امت متوسل شد.

اعضای جنبش توحید و دیگران از موضع شجاعانه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با معامله قرن که ترامپ و هم پیمانان آن سعی می کنند اجرایی کنند، تشکر و قدردانی کردند.

آنان همچنین تمامی تلاش هایی که برای محاصره اقتصادی انجام می گیرد را محکوم کرده و گفتند: رهبری و ملت ایران قوی تر از تحریم های اقتصادی ترامپ و هم پیمانان آن هستند.

در پایان حاضران به قهرمانان مقاومت فلسطین که در درگیری اخیر ثابت کردند که اسرائیل از لانه عنکبوت ضعیف تر است، درود فرستادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha