پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه شاهین دژ

حوزه/ در بیانیه گام دوم انقلاب، خطاب رهبر انقلاب فقط جوانان نیستند، بلکه همه حوزویان مورد خطاب هستند و باید با انجام دقیق وظایف خود به دنیا ثابت کنیم که اسلام توانایی حل مشکلات دنیای امروز را دارد و حل مشکلات کشور با اتکا به توانایی جوانان ممکن است نه چشم داشتن به خارج.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی چهارمین جلسه کارگاهی تبیین بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، روز گذشته با حضور طلاب خواهر و برادر مدارس علمیه شهرستان شاهین‌دژ با موضوع  «نقش حوزه علمیه در گام دوم انقلاب»، با حضور حجت الاسلام جعفر طلائی و حجت الاسلام شریفی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام طلایی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شاهین دژ با اشاره به وظیفه طلاب در قبال بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه حوزه علمیه برنامه‌ریزی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب، خطاب رهبر انقلاب فقط جوانان نیستند، بلکه همه حوزویان مورد خطاب هستند و باید با انجام دقیق وظایف خود به دنیا ثابت کنیم که اسلام توانایی حل مشکلات دنیای امروز را دارد و حل مشکلات کشور با اتکا به توانایی جوانان ممکن است نه چشم داشتن به خارج.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شاهین‌دژ افزود: با وجود حملات شبانه روزی دشمن در جنگ نرم، حوزه نمی‌تواند ساکت نشسته و نظاره‌گر باشد، همان گونه که رهبر معظم انقلاب هم تاکید دارند امروز فضای مجازی هم یک تهدید است هم یک فرصت، لذا لازم است امروز طلاب برای تبلیغ در فضای مجازی تربیت شده و پیام های انقلاب اسلامی را در فضای مجازی منتشر کرده و در مقابل تهاجم دشمن، از انقلاب دفاع کنند.

وی بیان داشت: ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی و نظریه پردازی، جهاد علمی، تربیت طلاب محقق و اندیشمند، تقویت روحیه انقلابی در طلاب، پای کار بودن در میدان عمل و تقویت امید به آینده از جمله وظایف حوزه علمیه در بیانیه گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha