چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباسی

امام جمعه موقت قزوین به برگزاری همایش توجیهی ائمه جماعات در رابطه با برگزاری نماز باشکوه عید فطر اشاره کرد و گفت: باید برای رفاه حال نمازگزاران سرویس ایاب وذهاب و همچنین پارکینگ در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام علی قابل، صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی نماز عید فطر که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد گفت: عید فطر در حقیقت پاداش شب زنده داری، خشوع و خضوع و ذکر و یاد خدای متعال است، لذا مومنان باید بکوشند پس از این ماه پر فضیلت، پاکی کسب شده را همچنان حفظ نمایند.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: نماز عید فطر در فرهنگ اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چون مسلمانان با حضور گسترده و پرشور در این نماز وحدت، همبستگی، همدلی و انسجام خود را به جهانیان نشان می دهند و پیامآن به دشمنان آن است که مسلمانان دارای قدرت وصف ناپذیری هستند و هیچ ابرقدرتی نمی تواند آنها را دچار تفرقه و آسیب کند.

مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) بر این نکته تاکید داشتند که عبادات و نمازهایی که در اعیاد اسلامی به صورت جمعی برگزار می شود توام با مسائل سیاسی هستند.

وی به برگزاری همایش توجیهی ائمه جماعات در رابطه با برگزاری نماز باشکوه عید فطر در هفته جاری اشاره کرد و گفت: باید برای رفاه حال نمازگزاران سرویس ایاب وذهاب و همچنین پارکینگ در نظر گرفته شود.

 قائم مقام مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین نیز در این جلسه از پخش زنده مراسم نماز باشکوه عید فطر از شبکه استانی خبرداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha