جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار علی رزمجو-فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

حوزه/ سردار رزمجو با بیان اینکه کشور علاوه بر تهاجم اقتصادی در یک شرایط پیچیده تهاجم اجتماعی قرار دارد، گفت: امروزه نوجوانان و جوانان ما در معرض تهدیدات فرهنگی هستند و بهترین مکان برای در امان ماندن از این تهدیدات پناه بردن به خاکریز قرآن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سردار علی رزمجو، در نشست با اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت اظهار داشت: قرآن به عنوان کتاب آسمانی عصاره جمیع هدایت های معرفتی و رفتاری است و اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج و در بین اقشار آن را نهادینه کنیم بسیاری از ناهنجاری هایی که خلاف دین حرکت می کنند فروکش خواهند کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه قرآن کمال انسانی در رنگ و بوی خدایی است، ابراز داشت: صراط و راه کمال انسان در جاهای مختلف در طول ماه مبارک رمضان رغم می خورد و فهم ایمان و عمل به قرآن اوج شخصیت انسان های تراز دین خدا را به ارمغان می آورد.

وی استان بوشهر را استانی قرآنی دانست و گفت: این استان از دیرباز یک استانی قرآنی بوده است و تمام جغرافیای سرزمینی استان چه شهر و چه روستا جایگاه والایی را برای ترویج فرهنگ قرآنی قائل هستند.

سردار رزمجو با بیان اینکه استان بوشهر سرزمین قرآن، دین و عترت است، افزود: امسال برای هشتمین سال شاهد برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت هستیم که این برنامه در بسیاری از شهرستان های استان هم برگزار می شود و این دلیلی برای اثبات قرآنی بودن استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: قرآن، استان بوشهر را در مقابل هرگونه تهدیدات ایمن کرده است و عمل به «گام دوم انقلاب» که تبیین شده رهبر انقلاب است می تواند انقلاب اسلامی را تحت امر و هدایت معظم له مقابل امواج پرتلاطم دشمن در امان بدارد.

وی گسترش برنامه های قرآنی و ترتیل خوانی در مساجد را بسیار ارزنده عنوان کرد و افزود: گسترش ترتیل خوانی نوجوانان در مساجد کار بسیار خوبی است چراکه فرهنگ خوبیست که لازم است توسعه پیدا کند.

سردار رزمجو با بیان اینکه کشور علاوه بر تهاجم اقتصادی در یک شرایط پیچیده تهاجم اجتماعی قرار دارد، گفت: امروزه نوجوانان و جوانان ما در معرض تهدیدات فرهنگی هستند و بهترین مکان برای در امان مانده از این تهدیدات پناه بردن به خاکریز قرآن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha