پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی و همچنین نمایندگی های ولی فقیه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در این ۴۰ سال جایگاه و نقشش را بسیار زیبا نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در دیدار با جمعی از پرسنل عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی و همچنین نمایندگی های ولی فقیه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در این 40 سال جایگاه و نقشش را بسیار زیبا نشان داده است.

وی افزود: مهندس این برنامه، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بود که سپس مورد توجه خاص رهبر انقلاب قرار گرفت و باعث شد تا بسیار موثر واقع شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب در همین کشور و اکنون در بسیاری از کشورها، مردم از نیروهای مسلح می ترسند و وحشت دارند، اما در جامعه ما مردم نیروهای مسلح را دوست دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: جایگاه سازمان عقیدتی سیاسی، جایگاه بسیار باارزشی است و مسئولیت و ماموریت شما نیز در واقع یک بافت ارزشی در پیکره نیروهای مسلح به حساب می آید.

وی ادامه داد: آنچه را که پرسنل عقیدتی سیاسی نیروهای انتظامی به وسیله ارزش های مکتبی، الهی و راهنمایی علما، به پیکره خدمت گزاران نیروی نظامی و انتظامی انجام می دهند بسیار قابل ارزش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مجموعه‌ی نیروهای خدمت گزار نظامی و انتظامی کارهای بسیار بزرگی را برای جامعه انجام می دهند اما وقتی کارها ارزش خدایی پیدا می کند که کار بر اساس علم و ایمان انجام و برای رضای خدا صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: اقدام خدایی، ارزش کار نیروهای مسلح را به جایی می برد که هم پیش مردم و هم پیش خدا محبوبند.

وی ابراز داشت: خداوند ارزش ها را به بنده اش عطا کرده و شما به یک پیکره خدمتگزار این ارزش ها را منتقل می کنید لذا در این جهت باید خالص و متواضع باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سیاست ما وقتی ارزش پیدا می کند که مبتنی بر عقیده به توحید الهی باشد، گفت:  وقتی سیاستی بر اساس امر کردن به عدل و احسان باشد مایه ارزش خواهد بود لذا شما در هر رده ای که هستید برای انتقال پیام پیامبران باید تواضع، دلسوزی و فداکاری کنید و اخوت و برادری را به کار گیرید تا سخن و عملتان دلنشین باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه آموزش همراه با انگیزه می تواند موثر باشد، گفت: نوع برخورد، رفتار، اخلاق و عمل شما در نیروها بسیار اهمیت دارد زیرا خود را در مردم نشان می دهد، لذا باید پیامی که منتقل می کنید دلنشین باشد.

وی اضافه کرد: برخورد دلنشین با یک فرد خاطی که خلاف قانون کاری را انجام داده است، نیز باعث خواهد شد تا در وی تأثیر بیفتد لذا سیاست شما باید بر اساس عقیده و ایمان پیاده شود.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha