شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پورشمسی

حوزه/ پور شمسی، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس را اطاعت بی چون و چرا از ولایت دانست و گفت: این اطاعت‌پذیری یک رکن کلیدی در حرکت‌های جهادی و انقلابی است و دومین رکن بحث اتحاد و همدلی همه نیروهای جهادی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سرهنگ رضا پورشمسی امروز در آستانه سوم خرداد در نشست خبری به همین مناسبت، خدمات رزمندگان یزدی و رشادت های آنان را در عملیات بیت المقدس یاداور شد.

وی اذعان کرد: در زمان اشغال خرمشهر تمام کارشناسان اسرائیلی و آمریکایی به صدام اطمینان می دادند که هیچ بشری نمی تواند خرمشهر را بازپس بگیرد و جای جای خرمشهر نوشته بودند آمده ایم که بمانیم.

جانشین فرماننده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: 11 لشکر از عراق، 19 تیپ مستقل، 30 گروهان کماندو ویژه، 10 قاطع و چهار گردان شناسایی از دشمنان در خرمشهر حضور داشتند اما این عملیات با اتکا به خداوند متعال و با رمز یا علی‌ابن‌ابی‌طالب و با تدبیر فوق‌العاده فرماندهان جوان دفاع مقدس پیروز شد.

پورشمسی، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس را اطاعت بی چون و چرا از ولایت دانست و گفت:  این اطاعت‌پذیری یک رکن کلیدی در حرکت‌های جهادی و انقلابی است و دومین رکن بحث اتحاد و همدلی همه نیروهای جهادی بود.

وی ادامه داد: در این عملیات 19 هزار اسیر عراقی به اسارت ایران درآمد و تنها  آزادی خرمشهر نبود بلکه جفیر و پادگان حمید به عنوان یک نقطه اتکای نظامی صدام در جنوب آزاد شد و منطقه هویزه هم در 18 اردیبهشت آزاد شده بود.

جانشین سپاه الغدیر یزد، نقش رزمندگان یزدی در آزادسازی خرمشهر را مهم خواند و گفت: طراح و خلاق این عملیات سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان فرمانده لشگر 27 محمد رسول‌الله بود و استان یزد قریب پنج گردان نیروی رزمی به این عملیات اعزام کرد.

پورشمسی، آمار شهدای استان یزد را سه هزار و 850 شهید اعلام کرد و افزود: در عملیات بیت المقدس هم بیش از 130 شهید تقدیم انقلاب کردیم.

وی خدمات سپاه پاسداران در سیل اخیر را یادآور شد و گفت: در زمانی که سپاه در اوج محبوبیت و در حال خدمت رسانی به مردم بود از سوی رییس جمهور آمریکا تروریست خوانده شد که با واکنش مردم روبرو شد.

 

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha