جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عکس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)مهریز از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم همراه با بیان خاطرات قاریان و حافظان قرآن در این مدرسه خبر داد.

عزت شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزدف گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسه جزء خوانی قرآن کریم، مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) مهریز، میزبان حافظان و قاریان ممتاز قرآن کریم این شهرستان بود.

وی افزود: جلسه جزء خوانی قرآن کریم هر روز صبح از ساعت 7:30 الی 8:30 همراه با بیان تفسیر موضوعی قرآن کریم با حضور طلاب و اساتید در سالن اجتماعات مدرسه برگزار می شود و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها)مهریز بیان کرد: برای تشویق طلاب به حفظ و ترتیل خوانی قرآن کریم، در این مدرسه، میزبان حافظان و قاریان ممتاز و کشوری شهرستان مهریز از  خواهران طلبه و سایر بانوان مهریزی بودیم.

شهبازی با دعوت از عموم بانوان مهریزی برای شرکت در این مراسم ادامه داد: حافظان و قاریان قرآن کریم، از تجربیات و چگونگی وارد شدن به عرصه حفظ و قرائت قران کریم و خاطرات خود در این زمینه نکاتی را بیان کردند که مورد استقبال طلاب قرار گرفت.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha