چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمن با فشارهای اقتصادی و همچنین راه انداختن جنگ روانی تلاش می کند ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند، خاطرنشان کرد: این ملت در چهار دهه اخیر ثابت کردند که با قدرت پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان، خدمت به مردم را مهم ترین و بزرگترین وظیفه یک مدیر و مسؤول در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیران در جامعه اسلامی باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.

وی با بیان این که هیچ ارزشی بالاتر از خدمت به مردم نیست، افزود: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره مهم ترین دغدغه آنها خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه اسلامی بوده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نباید در یک جامعه دینی شاهد بی توجهی به مردم در ادارات و نهادهای دولتی باشیم، خاطرنشان کرد: مردم نقش محوری و اثرگذاری دارند و این وظیفه مسؤولان است که از همه توان خود در جهت رفع مشکلات آنها استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز جلب رضایت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: اگر فردی به نهاد دولتی مراجعه می کند باید با رضایت کامل از آن اداره خارج شود.

امام جمعه محمود آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به این که متأسفانه امروز به دلیل تحریم های اقتصادی دشمن و همچنین برخی بی تدبیری ها شاهد بروز مشکلات گسترده اقتصادی در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه این مشکلات فشارهای بسیاری را به مردم وارد کرده و مسؤولان وظیفه دارند در جهت کاهش این مشکلات تلاش بیشتری کنند.

حجت الاسلام موسوی همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و با بیان این که راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، حمایت از تولید داخلی است، تصریح کرد: مسؤولان سه قوه باید همه توان خود را در جهت تحقق شعار سال به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حمایت از تولید موجب رفع مشکلات اقتصادی خواهد شد، بیان داشت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در حوزه اقتصادی به کار گرفته بهترین راهکار برای مقابله با این توطئه دشمن حمایت از تولید داخلی است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که دل بستن به بیرون موجب وابستگی کشور می شود، افزود: رونق تولید وابستگی به سایر کشورها را به حداقل می رساند و موجب رشد اقتصادی و خنثی شدن تحریم های دشمن علیه کشورمان خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمن با فشارهای اقتصادی و همچنین راه انداختن جنگ روانی تلاش می کند ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند، خاطرنشان کرد: این ملت در چهار دهه اخیر ثابت کردند که با قدرت پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha